Injektor Hack 02/10/13 | 17:10



Linkler ve diğerleri için soldaki Devamı'ya tıklayınız.



Çalıştığı İşletim Sistemleri:

Windows 7 [Test Edildi-----> Çalışıyor![✔]
Windows Vista [Test Edildi-----> Çalışıyor![✔]
Windows XP [Test Edildi-----> Çalışıyor![✔]
Windows 8 [Test Edildi-----> Çalışıyor![✔]


Hilenin içindekiler: 

1000 Saat itibaren Anti Ban
Sürtünme f.
Sürtünme Sem Lag
Anti Lag
Speed ​​Hack (Espaco)
Ant Ban
Dc Anti
Wj ( anlamadım )
Wj Hatalarını Düzeltir!
Anti Lag
Hafif Su
  1. İlk olarak Transformice.exe'ye girelim ve boş bir odaya girelim.
  2. Daha sonra hilemizi açalım. Üstteki butona basalım .
  3. İyi hileler. Bu kadar basit.
 




Hileyi indirmek için : BANA TIKLA  

Virus Total İçin : BANA TIKLA

Cheat Engine : BANA TIKLA

Transformice.exeBANA TIKLA 






NOT : Ban yerseniz ve ya başka bir olay olursa bunun sorumlusu değiliz.
 

©Copyright 2011 TFM Hack Türk | TNB