Yeni Yazar yani Site Admini Arıyoruz!


Merhaba arkadaşlar , ben Kurucunuz Xenie .
Yeni hilelerimiz çıkıyor. Ancak ben takip edemiyorum.
Edebilecek arkadaş(ve ya arkadaşlar) arıyorum.
Siz bu yazıyı okuduktan sonra "aha beni söylüyo beni sayıklıyor" derseniz lütfen bize bildirin.




✔ Cheat Engine , Charles gibi programların ne olduğunu bilmeli.
✔ Cheat Engine'den herhangi bir oyunda kendisi hile yapmış olmalı .
✔ Gündemi takip etmeli.
✔ Forumexe'de üyeliği olmalı.
✔ Forumexe , THB , TransformiceHackers deki hileleri güncel takip etmeli & kullanabilmeli.
6 ✔ Ekran fotoğrafı , video çekebilmeli.
✔ Kendini kanıtlamalı.
8✔ Güvenilir olmalı
9✔ Ve bana bir hile yollamalı. Alıntı olabilir ama benim tarzımda tanıtım yapacak.
10 ✔ Adının içinde "abcçdefgğhıijklmnprsştuüvyz" harflerinden biri geçmeli ( Zorunludur )




İletişim adreslerimiz : 



 

©Copyright 2011 TFM Hack Türk | TNB